Menu dostępności (CTRL+U)
Zmień kontrast
Podświetl linki
Zatrzymaj animacje
Powiększ tekst
Szerokość tekstu
Wysokość linii
Resetuj ustawienia
Projekty

Polsko-amerykańskie rozważania nt. nauczania w pandemii

 

Stowarzyszenie „Miasta w Internecie” zorganizowało cykl czterech debat w gronie ekspertów z Polski i Stanów Zjednoczonych, podczas których rozmawiano nt. doświadczeń płynących z nauczania zdalnego czasów pandemii, a także wypracowano propozycje działań i rekomendacji dla szkół w obu państwach. Debaty odbyły się w formule on-line i były prowadzone w języku angielskim.

W wyniku debaty stwierdzono m.in., że doświadczenie kilku miesięcy pozostawania uczniów w domu i chaotycznych prób organizacji przez szkoły nauczania w modelu kształcenia na odległość wskazały na konieczność podjęcia interwencji w trzech obszarach:

  1. wprowadzenia w szkołach uporządkowanego, systemowego modelu wdrażania kształcenia na odległość w oparciu o współdzielone środowisko cyfrowe
  2. wsparcia szkół (dyrektorów, nauczycieli, uczniów, rodziców) w celu wprowadzenia kultury nauczania na odległość do codziennej praktyki dydaktycznej
  3. wsparcia nauczycieli w nabywaniu praktycznych kompetencji metodyczno-cyfrowych, przydatnych zarówno w czasach pandemii, jak i w okresie post-pandemicznym, w którym doświadczenia ostatnich miesięcy będą wpływały na kształtowanie się nowego modelu nauczania o charakterze hybrydowym.

Partnerami Stowarzyszenia „Miasta w Internecie” w tym projekcie po stronie amerykańskiej były: Canyon View High School, The Gulf Coast Diplomacy, Common Sense Media oraz Alumni Association - U.S. State Department Exchange Programs.


I DEBATA    22.02.21

Przebieg nauki w szkołach 


II DEBATA   30.03.21

Cyfrowy dobrostan i cyberbezpieczeństwo


III DEBATA   26.05.21

Nowe kompetencje uczniów


  • Okres realizacji

    pażdziernik 2020 - czerwiec 2021


  • Finansowanie

    Konsulat Generalny USA w Krakowie

Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Cookies.