Lista wpisów
Transformacja cyfrowa szkół Małopolski. Wyniki badania diagnostycznego szkół projektu HUMINE
Wyniki badania mającego na celu ocenę zmian, jakie zaszły w przygotowaniu szkół małopolskich do transformacji cyfrowej.
Rekomendacje JAK OGRANICZYĆ DEFICYT SPECJALISTÓW ICT W POLSCE?
Biała księga zaleceń i wniosków z narady publicznej
Badanie diagnostyczne przygotowania szkół województwa małopolskiego do modernizacyjnej transformacji cyfrowej
Badanie przeprowadzone wśród uczniów, nauczycieli i dyrektorów szkół małopolskich jesienią 2022 r. w ramach projektu HUMINE.
KU NOWEJ EDUKACJI CZASÓW TRANSFORMACJI CYFROWEJ
Rekomendacje III Kongresu Kompetencji Przyszłości
Szkoła gotowa na przyszłość
Rekomendacje dla transformacji cyfrowej polskich szkół
OKNO NA ŚWIAT
Transformacja cyfrowa systemu oświaty w Wodzisławiu Śląskim w latach 2021-2026
Transformacja cyfrowa systemu oświaty w Wodzisławiu Śląskim
Raport opracowano na podstawie badania Szkoła kompetencji 2030 – wyzwania systemu oświaty w Wodzisławiu Śląskim
UCZNIOWSKIE LABORATORIA INFORMATYCZNE CYBERPRZESTRZEŃ: WYPRAWA DO WNĘTRZA NETU
Poradnik dydaktyczny dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ EDUKACYJNA - czas na drugi etap
Diagnoza sytuacji oraz przedstawienie najważniejszych rekomendacji adresowanych do decydentów
Smartfon w szkole jako osobiste narzędzie edukacyjne ucznia
Diagnoza postaw interesariuszy szkoły K12 wobec korzystania ze smartfonów oraz analiza ich zastosowań w dydaktyce
Metoda fabryczna edukacji cyfrowej
Publikacja opisująca innowacyjny system działań edukacyjnych wypracowanych przez ekspertów Fabryki Przyszłości
Dydaktyka cyfrowa epoki smartfona
Pierwsza w Polsce publikacja - vademecum innowacji metodycznych i organizacyjnych bazujących na TIK wykorzystywanych w codziennej praktyce szkolnej.
Innowacyjne zastosowania rozwiązań i narzędzi cyfrowych w kształceniu
Raport z badań na poziomie gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w województwie małopolskim.