Menu dostępności (CTRL+U)
Zmień kontrast
Podświetl linki
Zatrzymaj animacje
Powiększ tekst
Szerokość tekstu
Wysokość linii
Resetuj ustawienia
Czytelnia / Turystyka

Suwalszczyzna jako marka turystyczna

04 stycznia 2012

Raport przygotowany w ramach projektu L@KTUR – Partnerstwa dla Rozwoju Produktów Turystycznych Województwa Podlaskiego.

W raporcie skupiliśmy się na analizie rozpoznawalności Suwalszczyzny jako całości oraz czterech krain województwa podlaskiego (Dolina Biebrzy, Puszcza Knyszyńska, Pojezierze
Suwalskie, Ziemia Sejneńska) jako marek turystycznych. Zbadaliśmy również oczekiwania turystyczne, sposoby podejmowania decyzji turystycznych oraz dostosowanie oferty
turystycznej do potrzeb potencjalnych klientów, aby wiedzieć jak skuteczniej promować i sprzedawać ofertę turystyczną Suwalszczyzny, ze szczególnym uwzględnieniem Internetu
jako kanału dotarcia do potencjalnych klientów. Badanie zostało przeprowadzone w styczniu 2012.

Suwalszczyzna jako marka turystyczna
Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Cookies.