Menu dostępności (CTRL+U)
Zmień kontrast
Podświetl linki
Zatrzymaj animacje
Powiększ tekst
Szerokość tekstu
Wysokość linii
Resetuj ustawienia
Czytelnia / Edukacja / Kompetencje cyfrowe

Smartfon w szkole jako osobiste narzędzie edukacyjne ucznia

08 listopada 2018

Ostatniego dnia października 2018 r. ukazało się studium Smartfon w szkole jako osobiste narzędzie edukacyjne ucznia. Analiza i rekomendacje ekspertów Sieci edukacji cyfrowej KOMET@. Dokument zawiera diagnozę postaw interesariuszy szkoły K12 wobec korzystania ze smartfonów, analizę ich zastosowań w dydaktyce i praktyce uczenia się oraz rekomendacje dla MEN, samorządów, nauczycieli i dyrektorów.

Autorami studium są: dr hab. Piotr Drzewiecki, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (Warszawa), Krzysztof Głomb, Stowarzyszenie „Miasta w Internecie”, (Tarnów), dr Magdalena Maziarz, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w  Oławie, Barbara Michalska, EduKABE Fundacja Kreatywnych Rozwiązań (Łódź), dr Anna Michniuk, Collegium da Vinci (Poznań), Piotr Mieczkowski, Fundacja Digital Poland (Warszawa), dr Danuta Morańska, Wyższa Szkoła HUMANITAS (Sosnowiec), dr Łukasz Srokowski, Navigo (Wrocław), dr Tomasz Tokarz, Innowacyjna Edukacja (Wrocław), Robert Turski, Edukacja 3.0 (Lublin), Ewa Szpot, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Przygodzicach oraz Beata Zwierzyńska, Dolnośląska Szkoła Wyższa (Wrocław). Dokument przygotował redakcyjnie Krzysztof Głomb.

Smartfon w szkole jako osobiste narzędzie edukacyjne ucznia
Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Cookies.